П`ятниця, 18.01.2019, 10:38
Вітаю Вас Гість | RSS

ЛИМАНІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 29
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

урок інформатики у 10 класі

                      Вчитель :Гула  Л.В.

Урок-захист проектів

Ділова гра «Інформаційне агентство»

Мета: перевірити рівень засвоєння учнями основних понять та прийомів роботи з комп’ютерними програмами MS Power Point, MS Publisher, Windows Movie Maker; активізувати творче мислення; сформувати навички спілкування при спільній роботі; навчити застосовувати знання в нестандартних ситуаціях; розвинути уміння слухати інших, комунікативність, навиків самоконтролю і взаємоконтролю, публічних виступів; виховати взаємоповагу; відповідальність за виконану роботу; вміння відстоювати власну думку; прищеплення естетичного смаку.

Очікувані результати уроку:навчитися представляти проекти;

навчитися оцінювати роботи однокласників;показати вміння та навички роботи з комп’ютерними програмами в нестандартних ситуаціях.

Тип уроку: урок контролю знань.

Форма уроку: ділова гра.

Хід уроку

І. Організаційний момент

Вправа «Очікування».

Я думаю, що кожен з вас має певні сподівання, очікує певних результатів, виконання бажання. Тому я вам пропоную написати на листочках свої сподівання, бажання і наклеїти на нашу золоту рибку, яка можливо їх здійснить.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

Вправа «Аукціон знань».

Ми з вами завершили вивчати тему «Комп’ютерні презентації та публікації». Тому зараз я проведу опитування по даній темі у вигляді аукціону: ви продаєте свої відповіді за бали, які зможете додати до оцінок ваших проектів.

Правильна і повна відповідь  оцінюється в 1 бал, доповнення – 0,5 балів.

Умови проведення аукціону:

1. чітка, лаконічна відповідь;

2. піднімати руку

Питання:
1.Які  етапи створення презентацій?

2.Як  називається  програма  для  створення  презентацій?

3. Програма, призначена для перетворення медіа файлів з одного формату в інші, що придатні для різних пристроїв?

4. Що  таке  мультимедіа?

5. Що  таке  гіперпосилання?

6.Що  ви  розумієте  під    поняттям  титри?

7.Які є види публікацій?

8. Що  таке  монтаж  фільму?

9. Які  типи  презентацій  ви  знаєте?

10. Назвіть  відомі  вам формати  мультимедійних  даних?

 

ІІІ.  Захист проектів. Ділова гра «Інформаційне агентство».

Протягом декількох тижнів ви пройшли велику творчу дорогу. І ось вона підійшла  до кінця. На цьому занятті вас чекає підсумковий захист проекту «Безпечна мандрівка».

Демонстрація вчителем презентації  про етапи роботи над проектом.

Презентація «Проект «Безпечна мандрівка»

Це перш за все демонстрація результатів вашої самостійної  роботи. Проходити наш урок буде у формі ділової гри: хочу стати інформаційним агентом. Ми сформували дві групи учнів – інформаційні агентства.

Слайд про інформаційні агентства

Молоді вчителі  замовили нашим агентствам створити пакет мультимедійних матеріалів для роз’яснення учням, батькам та вчителям про загрози в Інтернеті та шляхи безпечної роботи у світовій мережі. 

Пакет інформаційних матеріалів повинен містити: презентацію, публікацію, фільм.

З вимогами до робіт ви ознайомлені. У кожного з вас є критерії оцінювання.

Директори, будь ласка, представте своє агентство, працівників, яких професій ви обрали.

Агентство «School-інформ»:

Директор – Івченко  Денис

дизайнер-верстальщик –  Довгополюк  Дмитро, Мілютін  Дмитро

психолог – Штука  Владислав

журналісти- Пожарський   Сергій, Іваненко  Олександр

режисер-сценарист – Курков  Микита

Агентство «Інформатикус»:

Директор –  Закірова   Олександра

медіа-аналітик -  Медведчук  єлизавета

юрист -  Біла   Катерина

журналісти –  Сидорко  Олена,  Цицик  Тетяна

Кожен працівник нехай представить свої роботи. В ході захисту необхідно не лише викладати отриману інформацію, але і захищати свою точку зору.

Захист робіт

Агентство «School-інформ»:

Директор - –Івченко   презентація «Безпека дітей в Інтернеті»;

креативний менеджер , журналіст-  – фільм «Правила безпеки в Інтернеті для дітей».

дизайнер-верстальщик –  – публікація «Безпечний Інтернет»;

психолог –  – публікація;

журналісти ––Агентство «Інформатикус»:

Директор –– презентація « Інтернет-етикет»

медіа-аналітик -  – презентація  «Аналітичні  дані»;

юрист – буелет «Відповідальність за віртуальність»;

журналісти-

 – публікація «Інтернет-етикет», фільм «Безпека  в  інтернеті».

2. Обговорення.

Білі та чорні опоненти.

3. Самооцінювання груп. (Всі оцінні бланки передаються в рахункову комісію - вчитель або незайнятий учень.)

4. Обробка результатів. (Поки проводиться підрахунок результатів, на екрані демонструються відеофільм. Після завершення підрахунків координуюча група коментує отримані результати.)

Практичне завдання: Оформлення презентації «Поради батькам щодо захисту дітей і Інтернеті».

 

Мозковий штурм «Як повинні батьки забезпечувати захист свої дітям в Інтернеті?»

Очікуванні відповіді:

1. Розмістіть комп'ютер у кімнаті, яку використовують усі члени родини.

2. Використовуйте будильник, щоб обмежити час, який дитина проводить в Інтернеті. Узгодьте дозволену тривалість перебування в Інтернеті заздалегідь.

3. Використовуйте технічні засоби захисту: функції батьківського контролю в операційній системі, антивірус та спам-фільтр.

4. Створіть "Сімейні Інтернет-правила", що містять правила онлайн-безпеки для дітей.

5. Проводьте більше часу з дитиною всіляко заохочуйте обговорення тем, пов'язаних з Інтернетом.

6. Навчайте дітей критично ставитися до інформації в Інтернеті і не повідомляти конфіденційні дані он-лайн.

Виступ  психолога

Демонстрація результатів роботи.

презентації «Поради батькам щодо захисту дітей і Інтернеті».

Демонстрація результатів роботи.

Підсумок уроку.

Учитель: Підведемо підсумки нашої роботи. Шановні учасники проекту! Ви плідно попрацювали, зробили дуже багато, багато цікавого дізналися.

           Ми проглянули різні роботи. Всі  показали високий рівень  знання інформаційних технологій і уміння застосовувати їх при виконанні завдань практичного вмісту, показали нам вміння вести бесіду при обговоренні, висловлювати свої думки. Ніхто  з учнів не віднісся до роботи байдуже, всі брали активну участь в дослідницькій роботі при розробках проектів. В подальшому наше завдання полягатиме розмістити на блозі наш проект.

 (обговорення заняття)

Валіза                 Мясорубка              Корзина

На  цьому  наш  урок  закінчено .  Я  вважаю , що  ваші  очікування  справдилися. До  побачення

Категорія: Мої статті | Додав: школа (03.02.2016)
Переглядів: 463 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2019
uCoz